Pant

Hvilke flasker og dåser, kan jeg returnere? Hvordan gør jeg rent praktisk, når jeg vil returnere pantflasker eller dåser? Hvordan afregnes panten, når jeg har returneret den?


Pantmærker

returpantVi hjælper dig gerne med dine tomme pantflasker og dåser. Vi sælger og modtager flasker og dåser med dansk pantmærke A, B og C.

Herudover skal følgende betingelser være opfyldt:

  • Flasker og dåser må ikke være beskadigede
  • Flasker og dåser skal returneres i en gennemsigtig pose
  • Posen skal være forsvaligt lukket og placeret på leveringsstedet
  • Coop.dk MADs pantseddel skal være udfyldt og fastgjort på posen

Er der flasker eller andet i posen, som ikke opfylder ovenstående, kan vi ikke modtage flaskerne og godtgøre panten for dig.

Udfyld pantsedlen

Du finder pantsedlen, du skal bruge, nederst på siden.

Når du har udfyldt pantsedlen, fastgøres den på den gennemsigtige pose, du har placeret flasker og dåser i - og posen afleveres til budet ved levering, eller placeres på leveringsstedet, hvis du får leveret om natten.

20 % i administrationsgebyr

Der tages 20 % af pantbeløbet i administrationsgebyr. Hvis du fx afleverer pant for 100 kr., vil vi derfor overføre 80 kr. til din konto. Vi overfører beløbet direkte til din bankkonto. Der kan gå op til 10 dage, inden du kan se beløbet på din bankkonto.

Hent pantseddel her (kræver Adobe reader)

Du kan med fordel udfylde pdf'en før du skriver den ud.

Vælg leveringstidspunkt

Vælg første leveringstid

Efterfølgende måltidskasser leveres samme ugedag og tid


Du har mulighed for at handle med din lokale butik på Coop.dk MAD

Klik på butikken nedenfor for at handle med butikken:

{{localStore.city}}
Vælg {{localStore.name}}
  • {{usp.text}}
Kl.
{{selectedSlot.text}} {{selectedSlot.amountText}} kr. * {{selectedSlot.step2DiscountedAmountText}} kr.


{{error.message}}

Modtag en besked, når vi leverer hos dig

Vi leverer desværre ikke til postnummeret {{postalCode}} på nuværende tidspunkt.
Indtast din e-mail herunder, så vil vi kontakte dig, hvis vi starter levering
i dit postnummer.

Tak for din interesse

Vi kontakter dig, hvis vi starter levering indenfor dit postnummer.

Fejl
{{error.message}}

Oplys venligst dit postnummer for at se mulige leveringstidspunkter.

Formiddag
Eftermiddag
Aften

Spar penge på levering

 

Køb for {{basket.deliveryDiscount.step2ActivationAmount.formatShort}}
Yderligere {{ basket.deliveryDiscount.remainingToActivateStep2.formatNormal}}

Og spar {{ basket.deliveryDiscount.step2Discount.formatShort }} på levering

Køb for {{basket.deliveryDiscount.step3ActivationAmount.formatShort}}
Yderligere {{ basket.deliveryDiscount.remainingToActivateStep3.formatNormal}}

Få gratis levering
Og spar {{ basket.deliveryDiscount.step3Discount.value | toAmountPlain }} på levering

Fri levering

Du får fri levering, hvis du køber for over {{basket.deliveryDiscount.step3ActivationAmount.format}}

 

Click & Collect


Vælg leveringstidspunkt

Levering:{{ selectedDeliveryDay.text }} {{ selectedSlot.text }}

1.Indtast kode

Ugyldig kode
{{error.message}}

Bemærk!

Ansvaret for varerne overgår til køber ved levering til afhentningsstedet.
{{drop.name}}
{{drop.streetName}} {{drop.streetNumber}}
{{drop.postalCode}} {{drop.city}}

2. Vælg dato

Uge {{weekDayName}}
{{week.text}} {{day.text}} {{day.text}}

3.Vælg tidspunkt

Erstatningsvarer

Hvad menes med en erstatningsvare? Ud fra hvilke kriterier får jeg en eventuel erstatningsvare? Hvad sker der, hvis en vare er udsolgt? 

 

dagligvarer online

I situationer, hvor en bestilt vare ikke kan leveres, tilbyder vi dig en erstatning for den bestilte vare. Dog kun hvis du har accepteret dette ved din bestilling på Coop.dk MAD. Du vælger selv ved bestillingen, om du siger ”ja” til erstatningsvarer.

Erstatningskriterier

Har du sagt ”ja” til erstatningsvarer, vil du enten:

1) Modtage en tilsvarende eller bedre vare til samme pris som den bestilte.

2) Modtage en vare af lavere kvalitet til en lavere pris (prisen på den leverede vare).

Har du ikke sagt ”ja” til erstatningsvarer, eller kan vi ikke finde en passende erstatning, skal du naturligvis ikke betale for den pågældende vare, og beløbet udgår af din faktura. 

Udsolgte varer

Du kan desværre opleve, at visse varer er udsolgte på Coop.dk MAD. Så snart varen ikke er at finde på vores lager, vil den stå som udsolgt på Coop.dk MAD.

Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre dig friske varer. Derfor tilbyder vi dig holdbarhedsgaranti på en lang række varer. For at overholde denne garanti kan der ved visse bestillinger opstå den situation, at en vare bliver kasseret i vores kvalitetskontrol - og at vi dermed desværre ikke kan levere den, selvom du har kunnet bestille den på Coop.dk MAD i første omgang.

Desuden kan der også opstå den beklagelige situation, at vores leverandører ikke kan levere en eller flere friske varer, på den dag, hvor du skal have leveret dine varer.

Hvis en bestilt vare bliver kasseret i vores kvalitetskontrol, eller vores leverandører ikke kan levere varen, på dagen hvor din levering sker, tilbyder vi dig en "erstatningsvare" ud fra ovenstående erstatningskriterier, såfremt du har sagt ”ja” til erstatningsvarer.

Nu hvor du har fyldt lidt i kurven

Vi vil opfordre dig til at vælge leveringstidspunkt, så vi kan vise dig hvilke varemængder der er tilgængelige.
Vælg leveringstidspunkt
Nej tak, jeg vælger senere

Du kan desværre ikke få leveret på det tidspunkt du tidligere har valgt

I mens du har været væk, er det det ønskede leveringstidspunkt desværre ikke længere tilgængeligt.Vælg venligst et andet leveringstidspunkt.
Ja tak - lad mig vælge et andet leveringstidspunkt
Jeg vælger et leveringstidspunkt senere

Vil du beholde din reservation?

Vi reserverer i øjeblikket dine varer samt dit valgte leveringstidspunkt.

Din reservation udløber om {{remindercountdown}} sekunder

Annullerer du din reservation eller er tiden herover udløbet, så kan vi ikke garantere dig, at alle varer og dit valgte leveringstidspunkt vil være tilgængelige ved afslutning af dit køb.

Du vil stadig kunne se dine varer i kurven uanset dit valg.

Ja tak - behold reservationen
Ja tak - behold reservationen
Annuller reservationen

Disse varer er ikke længere tilgængelige

Det er desværre ikke alle produkterne fra din tidligere ordre, som stadig er tilgængelig i vores butik. Det beklager vi. Nedenfor kan du se hvilke varer, der ikke længere er tilgængelige.

Kundeservice

{{lineItem.displayName}} {{lineItem.brand}} {{lineItem.displayName}} *

Flyt varer til din ordre?

Der er varer i din indkøbskurv. Vil du flytte disse varer til ordren, der leveres {{vm.deliveryText.toLowerCase()}}?

Der er varer i din indkøbskurv.
Ønsker du at beholde disse varer eller at fjerne dem fra kurven? {{vm.deliveryText.toLowerCase()}}