FAQ - ofte stillede spørgsmål

1. Hvordan gør jeg?

Der er nemt og enkelt at handle på Coop.dk MAD. Du vælger varerne, og så klarer vi resten. 
Se her, hvordan du nemt kan handle dagligvarer på Coop.dk MAD

2. Kan jeg få leveret og i så fald hvornår?

Se dine muligheder for levering ved at klikke på knappen "Se leveringstider" og indtast dit postnummer.

Se leveringstider

 3. Hvornår er der deadline for bestilling?

Deadline for bestilling afhænger af leveringstidspunktet.
Ved levering uden for Storkøbenhavn er deadline to dage før levering
Ved formiddagslevering i Storkøbenhavn er deadline kl. 12.00 hverdagen før
Ved eftermiddagslevering i Storkøbenhavn er deadline kl. 23.59 dagen før.
Se mere om levering her.

4. Hvad koster det at få leveret?

Leveringsprisen afhænger af, hvor i landet du bor, og kan svinge, afhængigt af hvornår og i hvilket postnummer, du ønsker levering. Du kan altid se din aktuelle leveringspris ved at indtaste dit postnummer i vores leveringstidsvælger i øverste venstre hjørne på Coop.dk MAD eller ved at vælge et leveringstidspunkt i vores app.

Bestiller du for mere end 800 kr. (inkl. moms, men ekskl. pant), får du rabat på din leveringspris.

Bestiller du for mere end 1.200 kr. (inkl. moms, men ekskl. pant), får du altid fri levering. Uanset i hvilket postnummer du bor.

6. Er der et minimumsbeløb for bestilling?

Ja, når du handler på Coop.dk MAD, skal du købe for mindst 500 kr., ekskl. pant, emaballge og leveringsgebyr. 

7. Glemt noget?

Opdager du efter ordrebekræftelse, at mælken eller andet mangler, så er det muligt at redigere i din ordre helt frem til ordredeadline, jf. punkt 3. For at kunne redigere i din eksisterende ordre, skal du sørge for at være logget ind på Coop.dk. MAD. Her vælger du knappen "Min Profil" øverst til højre, efterfulgt af "Ordrehistorik" til venstre på siden. Her kan du nemt se din igangværende ordre(r) og muligheden for at redigere i den/dem.

8. Hvad er en erstatningsvare?

Når du gennemfører en bestilling på hjemmesiden, bliver du spurgt, om du ønsker en erstatningsvare, hvis en vare skulle være udsolgt. En erstatningsvare er en vare, der svarer til, eller er af højere kvalitetet end, den vare, du oprindeligt bestilte. Bestiller du fx en liter økologisk jerseymælk, erstatter vi fx med en liter økologisk hverdag letmælk. I dette tilfælde er erstatningsvaren billigere, og du betaler naturligvis den mindre pris. Erstatter vi omvendt med en dyrere vare, betaler du naturligvis kun prisen for den oprindeligt bestilte vare. Læs mere om erstatnignsvarer her.

9. Hvor kan jeg hurtigt se, hvad jeg tidligere har købt og ofte køber?

På Coop.dk MAD har vi lavet en top 100, der fungerer som din egen personlige favoritliste. Du skal bare være logget ind, så kan du se, hvilke varer du oftest køber i Din Top 100. På den måde kan du lynhurtigt se og genkøbe de varer, du oftest bruger.
Du kan også bruge din indkøbskurv på Coop.dk Mad som en løbende indkøbsliste og på den måde samle sammen til et indkøb over flere dage.

Vælg leveringstidspunkt

Vælg første leveringstid

Efterfølgende måltidskasser leveres samme ugedag og tid


Kl.
{{selectedSlot.text}} {{selectedSlot.amountText}} kr. * {{selectedSlot.step2DiscountedAmountText}} kr.


{{error.message}}

Modtag en besked, når vi leverer hos dig

Vi leverer desværre ikke til postnummeret {{postalCode}} på nuværende tidspunkt.
Indtast din e-mail herunder, så vil vi kontakte dig, hvis vi starter levering
i dit postnummer.

Tak for din interesse

Vi kontakter dig, hvis vi starter levering indenfor dit postnummer.

Fejl
{{error.message}}

Oplys venligst dit postnummer for at se mulige leveringstidspunkter.

Formiddag
Eftermiddag
Aften

Spar penge på levering

 

Køb for {{basket.deliveryDiscount.step2ActivationAmount.formatShort}}
Yderligere {{ basket.deliveryDiscount.remainingToActivateStep2.formatNormal}}

Og spar {{ basket.deliveryDiscount.step2Discount.formatShort }} på levering

Køb for {{basket.deliveryDiscount.step3ActivationAmount.formatShort}}
Yderligere {{ basket.deliveryDiscount.remainingToActivateStep3.formatNormal}}

Få gratis levering
Og spar {{ basket.deliveryDiscount.step3Discount.value | toAmountPlain }} på levering

Fri levering

Du får fri levering, hvis du køber for over {{basket.deliveryDiscount.step3ActivationAmount.format}}

 

Click & Collect


Vælg leveringstidspunkt

Levering:{{ selectedDeliveryDay.text }} {{ selectedSlot.text }}

1.Indtast kode

Ugyldig kode
{{error.message}}

Bemærk!

Ansvaret for varerne overgår til køber ved levering til afhentningsstedet.
{{drop.name}}
{{drop.streetName}} {{drop.streetNumber}}
{{drop.postalCode}} {{drop.city}}

2. Vælg dato

Uge {{weekDayName}}
{{week.text}} {{day.text}} {{day.text}}

3.Vælg tidspunkt

Erstatningsvarer

Hvad menes med en erstatningsvare? Ud fra hvilke kriterier får jeg en eventuel erstatningsvare? Hvad sker der, hvis en vare er udsolgt? 
 

Erstatningsvarer

dagligvarer onlineI situationer, hvor en bestilt vare ikke kan leveres, tilbyder vi dig en erstatning for den bestilte vare. Dog kun hvis du har accepteret dette ved din bestilling på Coop.dk MAD. Du vælger nemlig selv ved bestillingen, om du ønsker at benytte dig af denne mulighed.

Erstatningskriterier

Har du sagt ja til erstatningsvarer, vil du modtage en tilsvarende eller bedre vare til samme pris som den bestilte. Kan vi ikke finde en passende erstatning, bliver du naturligvis ikke opkrævet for den pågældende vare, og beløbet udgår af din samlede faktura.

Udsolgte varer

Lige som i Coops butikker, kan du desværre opleve, at visse varer er udsolgte på Coop.dk MAD. Så snart varen ikke er at finde på vores lager, vil den stå som udsolgt på Coop.dk. MAD

Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre dig friske varer. Derfor tilbyder vi dig friskhedsgaranti på en lang række varer. For at overholde denne garanti kan der ved visse bestillinger opstå den situation, at en vare bliver kasseret i vores kvalitetskontrol - og at vi dermed desværre ikke kan levere den, selvom du har kunnet bestille den på Coop.dk MAD i første omgang.

Desuden kan der også opstå den beklagelige situation, at vores leverandører ikke kan levere en eller flere friske varer, på den dag, hvor du skal have leveret dine varer.

Hvis en bestilt vare bliver kasseret i vores kvalitetskontrol, eller vores leverandører ikke kan levere friske varer, på dagen hvor din levering sker, tilbyder vi dig en "erstatningsvare".

Nu hvor du har fyldt lidt i kurven

Vi vil opfordre dig til at vælge leveringstidspunkt, så vi kan vise dig hvilke varemængder der er tilgængelige.
Vælg leveringstidspunkt
Nej tak, jeg vælger senere

Du kan desværre ikke få leveret på det tidspunkt du tidligere har valgt

I mens du har været væk, er det det ønskede leveringstidspunkt desværre ikke længere tilgængeligt.Vælg venligst et andet leveringstidspunkt.
Ja tak - lad mig vælge et andet leveringstidspunkt
Jeg vælger et leveringstidspunkt senere

Vil du beholde reservationen?

Skal vi stadig reservere mængderne i din kurv og din leveringstid?
Den står til at udløbe om {{remindercountdown}} sekunder.

Dine varer vil stadig kunne ses i din kurv uanset dit valg.
Ja tak - oprethold min reservation
Annuller reservationen

Disse varer er ikke længere tilgængelige

Det er desværre ikke alle produkterne fra din tidligere ordre, som stadig er tilgængelig i vores butik. Det beklager vi. Nedenfor kan du se hvilke varer, der ikke længere er tilgængelige.

Kundeservice

{{lineItem.displayName}} {{lineItem.brand}} {{lineItem.displayName}} *