Betaling

Hvilke kort kan du anvende på Coop.dk MAD? Hvordan er sikkerheden i forhold til betaling? Kan man som offentlig kunde betale via elektronisk faktura?

 
Betaling - Privat

Handler du som privatperson, betaler du med betalingskort. Du kan betale med ét af følgende kort:
Dankort, VISA-dankort, Mastercard, VISA, VISA electron, JCB, Maestro eller American Express. 

Betaler du med Dankort eller Visa/Dankort, tager vi intet gebyr. Se vores oversigt over gebyrer for betaling med kort her:

Dankort / VISA-Dankort
Intet kortgebyr.

Coop Bank Mastercard
Intet kortgebyr.

MasterCard
Pålægges gebyr på 1,25%.

VISA
Pålægges gebyr på 1,25%.

VISA Electron
Pålægges gebyr på 1,25%.

Meastro
Pålægges gebyr på 3,75%.

JCB
Pålægges gebyr på 3,75%.

American Express
Pålægges gebyr på 3,75%.

Du kan gemme dit kort, uanset type, så du betaler på få sekunder ved dit næste køb.

Når du gennemfører en bestilling med kortbetaling, reserverer vi pengene på dit betalingskort. Først når ordren afgår fra vores lager, trækker vi pengene på kortet. Foretages der ændringer til ordren, inden den afgår fra lageret, vil der således også blive rettet i det samlede beløb, inden vi trækker pengene.

DOBBELTRESERVATION

Vær opmærksom på dobbeltreservation ved betaling med Mastercard Debit og Visa Electron

Hvis du benytter et MasterCard Debit eller Visa Electron som betalingskort på Coop.dk MAD, laver din bank en reservation på din konto på det beløb, du har handlet for.
- Hvis du ændrer i din ordre, modtager du et nyt ordrenummer fra Coop.dk MAD og der vil ske en ny reservation på dit kort.
Coop.dk MADs system annullerer automatisk den gamle reservation, men der går 30 dage før den oprindelige reservation ophæves i din bank, jf. reglerne for denne type kort.
Hvis denne annullerede reservation er til gene for dig, kan vi ofte hjælpe dig med at få den ophævet i din bank.
For at vi kan ekspedere din sag hurtigst muligt, skal du sende os en e-mail igennem vores kontaktformular, og så vil vi forsøge at ophæve den annullerede reservation i samarbejde med Nets og din bank.
For at vi kan hjælpe dig, skal vi bruge følgende informationer:

• Navnet på din bank
• Navnet på din kontaktperson samt telefonnummer eller e-mail til pågældende
• Ordrenummer fra Coop.dk MAD samt dato og det beløb du har handlet for

For at Nets vil ophæve den ekstra reservation, skal vi dog kontakte din bank med ovenstående oplysninger – og selvom vi gør det, er det dog ikke alle banker, der vil ophæve reservationen før de 30 dage er gået.

Betaling - Erhverv

Som erhvervskunde er det både muligt at betale med kort og via faktura. Ved oprettelsen, vælger du, at du ønsker at handle som erhvervskunde og skal derefter angive firmanavn, CVR-nr. og slutteligt vælge betalingsformen.

Ved betaling via faktura, sender vi faktura via mail. Ved kortbetaling, gælder samme procedure som for privatkunder.

Betaling - offentlig kunde

Handler du som offentlig kunde, får du muligheden for at vælge elektronisk fakturering. Du vil i oprettelsesforløbet blive bedt om at indtaste EAN-nr. til brug ved fakturering.

Sikker betaling

Når du handler på Coop.dk MAD er din betaling sikret via en krypteret SSL-forbindelse. Det betyder, at vi dine kreditkorttransaktioner, adgangskoder, personlige oplysninger mv. er beskyttet.

 

Vælg leveringstidspunkt

Vælg første leveringstid

Efterfølgende måltidskasser leveres samme ugedag og tid


Kl.
{{selectedSlot.text}} {{selectedSlot.amountText}} kr. * {{selectedSlot.step2DiscountedAmountText}} kr.


{{error.message}}

Modtag en besked, når vi leverer hos dig

Vi leverer desværre ikke til postnummeret {{postalCode}} på nuværende tidspunkt.
Indtast din e-mail herunder, så vil vi kontakte dig, hvis vi starter levering
i dit postnummer.

Tak for din interesse

Vi kontakter dig, hvis vi starter levering indenfor dit postnummer.

Fejl
{{error.message}}

Oplys venligst dit postnummer for at se mulige leveringstidspunkter.

Formiddag
Eftermiddag
Aften

Spar penge på levering

 

Køb for {{basket.deliveryDiscount.step2ActivationAmount.formatShort}}
Yderligere {{ basket.deliveryDiscount.remainingToActivateStep2.formatNormal}}

Og spar {{ basket.deliveryDiscount.step2Discount.formatShort }} på levering

Køb for {{basket.deliveryDiscount.step3ActivationAmount.formatShort}}
Yderligere {{ basket.deliveryDiscount.remainingToActivateStep3.formatNormal}}

Få gratis levering
Og spar {{ basket.deliveryDiscount.step3Discount.value | toAmountPlain }} på levering

Fri levering

Du får fri levering, hvis du køber for over {{basket.deliveryDiscount.step3ActivationAmount.format}}

 

Click & Collect


Vælg leveringstidspunkt

Levering:{{ selectedDeliveryDay.text }} {{ selectedSlot.text }}

1.Indtast kode

Ugyldig kode
{{error.message}}

Bemærk!

Ansvaret for varerne overgår til køber ved levering til afhentningsstedet.
{{drop.name}}
{{drop.streetName}} {{drop.streetNumber}}
{{drop.postalCode}} {{drop.city}}

2. Vælg dato

Uge {{weekDayName}}
{{week.text}} {{day.text}} {{day.text}}

3.Vælg tidspunkt

Erstatningsvarer

Hvad menes med en erstatningsvare? Ud fra hvilke kriterier får jeg en eventuel erstatningsvare? Hvad sker der, hvis en vare er udsolgt? 
 

Erstatningsvarer

dagligvarer onlineI situationer, hvor en bestilt vare ikke kan leveres, tilbyder vi dig en erstatning for den bestilte vare. Dog kun hvis du har accepteret dette ved din bestilling på Coop.dk MAD. Du vælger nemlig selv ved bestillingen, om du ønsker at benytte dig af denne mulighed.

Erstatningskriterier

Har du sagt ja til erstatningsvarer, vil du modtage en tilsvarende eller bedre vare til samme pris som den bestilte. Kan vi ikke finde en passende erstatning, bliver du naturligvis ikke opkrævet for den pågældende vare, og beløbet udgår af din samlede faktura.

Udsolgte varer

Lige som i Coops butikker, kan du desværre opleve, at visse varer er udsolgte på Coop.dk MAD. Så snart varen ikke er at finde på vores lager, vil den stå som udsolgt på Coop.dk. MAD

Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre dig friske varer. Derfor tilbyder vi dig friskhedsgaranti på en lang række varer. For at overholde denne garanti kan der ved visse bestillinger opstå den situation, at en vare bliver kasseret i vores kvalitetskontrol - og at vi dermed desværre ikke kan levere den, selvom du har kunnet bestille den på Coop.dk MAD i første omgang.

Desuden kan der også opstå den beklagelige situation, at vores leverandører ikke kan levere en eller flere friske varer, på den dag, hvor du skal have leveret dine varer.

Hvis en bestilt vare bliver kasseret i vores kvalitetskontrol, eller vores leverandører ikke kan levere friske varer, på dagen hvor din levering sker, tilbyder vi dig en "erstatningsvare".

Nu hvor du har fyldt lidt i kurven

Vi vil opfordre dig til at vælge leveringstidspunkt, så vi kan vise dig hvilke varemængder der er tilgængelige.
Vælg leveringstidspunkt
Nej tak, jeg vælger senere

Du kan desværre ikke få leveret på det tidspunkt du tidligere har valgt

I mens du har været væk, er det det ønskede leveringstidspunkt desværre ikke længere tilgængeligt.Vælg venligst et andet leveringstidspunkt.
Ja tak - lad mig vælge et andet leveringstidspunkt
Jeg vælger et leveringstidspunkt senere

Vil du beholde reservationen?

Skal vi stadig reservere mængderne i din kurv og din leveringstid?
Den står til at udløbe om {{remindercountdown}} sekunder.

Dine varer vil stadig kunne ses i din kurv uanset dit valg.
Ja tak - oprethold min reservation
Annuller reservationen

Disse varer er ikke længere tilgængelige

Det er desværre ikke alle produkterne fra din tidligere ordre, som stadig er tilgængelig i vores butik. Det beklager vi. Nedenfor kan du se hvilke varer, der ikke længere er tilgængelige.

Kundeservice

{{lineItem.displayName}} {{lineItem.brand}} {{lineItem.displayName}} *