Erstatningsvarer
Hvad menes med en erstatningsvare? Ud fra hvilke kriterier får jeg en eventuel erstatningsvare? Hvad sker der, hvis en vare er udsolgt?
Erstatningsvarer
I situationer, hvor en bestilt vare ikke kan leveres, tilbyder vi dig en erstatning for den bestilte vare. Dog kun hvis du har accepteret dette ved din bestilling på Coop.dk MAD. Du vælger nemlig selv ved bestillingen, om du ønsker at benytte dig af denne mulighed.
Erstatningskriterier
Har du sagt ja til erstatningsvarer, vil du modtage en tilsvarende eller bedre vare til samme pris som den bestilte. Kan vi ikke finde en passende erstatning, bliver du naturligvis ikke opkrævet for den pågældende vare, og beløbet udgår af din samlede faktura.
Udsolgte varer
Lige som i Coops butikker, kan du desværre opleve, at visse varer er udsolgte på Coop.dk MAD. Så snart varen ikke er at finde på vores lager, vil den stå som udsolgt på Coop.dk. MAD
Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre dig friske varer. Derfor tilbyder vi dig friskhedsgaranti på en lang række varer. For at overholde denne garanti kan der ved visse bestillinger opstå den situation, at en vare bliver kasseret i vores kvalitetskontrol - og at vi dermed desværre ikke kan levere den, selvom du har kunnet bestille den på Coop.dk MAD i første omgang.
Desuden kan der også opstå den beklagelige situation, at vores leverandører ikke kan levere en eller flere friske varer, på den dag, hvor du skal have leveret dine varer.
Hvis en bestilt vare bliver kasseret i vores kvalitetskontrol, eller vores leverandører ikke kan levere friske varer, på dagen hvor din levering sker, tilbyder vi dig en "erstatningsvare".